فروش انواع IPphone های سیسکو
نوامبر 12, 2017
آموزش کانفیگ مودم پروسند
نوامبر 23, 2017

تعمیرات محصولات شبکه

مرکز تخصصی تعمیرات و پشتیبانی محصولات شبکه 

 

شرکت شبکه پردازان ویستا با دانش فنی و تخصصی کارکنان از یک سو و تجهیزات پیشرفته و کارآمد شبکه ای از سوی دیگر تقویت می شود که این امر باعث دقت و سرعت بالا در تعمیرات انواع تجهیزات شبکه از قبیل برند های زیر میباشد : 

cisco – tellabs – tainet – patton – proscend – huawei -hp 

بخش فنی این شرکت با سابقه طولانی در زمینه تعمیرات تخصصی توانایی تعمیر تجهیزات شبکه های کامپیوتری، مخابراتی و رادیویی و انواع تجهیزات Cisco را دارا می باشد. 

همچنین این شرکت آمادگی خود را جهت گارانتی نمودن تجهیزات مخابراتی و شبکه ای همکاران در کلیه کشور را اعلام میدارد. 

کیفیت گارانتی و خدمات پس از فروش کالاهای وارداتی در ایران، همواره یکی از نگرانی های مصرف کنند گان بوده است. زمان پاسخگویی، چگونگی تعامل بین مخاطبان و شرکت، نحوه پاسخگویی و کارآیی تیم پشتیبانی از جمله عوامل تعیین کننده در بهره مندی از یک محصولات است که شرکت شبکه پردازان ویستا با بهترین شرایط میتواند باعث رضایت مشتریان شود. 

این شرکت برای جلوگیری از بروز مشکل در زمینه خدمات پس از فروش محصولات خود، همزمان با واردات کالاها، قطعات و لوازم جانبی آن را نیز وارد می کنند و حتی اگر محصولی در پروسه تعمیر نیاز به قطعاتی داشته باشد که باید از خارج از کشور تهیه شود، شبکه پردازان هماهنگی های لازم را انجام داده و در طول این مدت دستگاهی را به صورت جایگزین در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. 

در گارانتی طلایی شرکت شبکه پردازان ویستا علاوه بر دقت و سرعت بالای انجام کار و خدمات مشتری میتواند کالای جایگزین تا زمان انجام تعمیرات دریافت کند و همچنین در صورت غیر قابل تعمیر بودن دستگاهی دیگر به صورت رایگان تحویل مشتری میگردد و همچنین این شرکت قادر است کارشناس فنی خود را جهت انجام تعمیرات در محل مشتری نیز اعزام کند. 

شایان ذکر است که تمامی خدمات نرم افزاری بعد از تعمیرات به صورت رایگان انجام میشود. 

همراهی شما باعث افتخار ماست.

 

راه های ارتباطی شرکت شبکه پردازان ویستا به شرح ذیل اعلام میگردد:

تلفن :
☎️ ۰۲۱-۸۸۸۶۴۳۹۴
☎️ ۰۲۱-۸۸۳۰۶۴۴۸

? ۰۹۳۵۴۵۵۴۱۱۰
? ۰۹۳۶۳۱۵۳۱۱۰

کانال تلگرامی شرکت شبکه پردازان ویستا افتخار دارد تا اعلام موجودی اجناس و قیمت کالاهای شرکت را به اطلاع شما برساند.
شما میتوانید از طریق لینک زیر عضو کانال شوید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 8 =